onsdag 6 juni 2012

[Va Va Voom Voom]

Wohooo! Jag har gjort en Bridget Jones igen! Råkade radera några bilder när jag förde över från kameran till datorn, bra jobbat Anja! :´( Blev lite less i ögat...så jag bjuder på de här från tysklandsresan och blir glad igen! :)


Lägg märke till snusmumrik till vänster....

Stinky feet!!
Igår hade vi "fotbollskväll" i korridoren, aaalla fyra som är kvar och så Karin från korridoren på andra sidan gården :) Vi dukade upp med ost,kex,vin,cider,chips och annat gott som blev uppätet. Jag tyckte inte matchen var speciellt spännande - nej, jag är inte intresserad av sport. Men det säger mycket när de med sportmani här tyckte den var tråkig! Sverige vann iaf, så mycket såg jag :D

Sprang 5.5km igår ute på Stensö! Nu märker man att säsongen har börjat för där var grymt mycket husbilar! De har ju en fårahage mitt i slingan där man är tvungen att öppna liggande grindar, när man sedan släpper dem så "trillar" dem ner med ett bang och har man fart och inte känner för att stanna mitt i löpningen så bryr man sig inte att det låter lite...men det gör tydligen de andra som promenerar i godan ro...Och jag vet att jag kan se skräckinjagande ut när jag springer men jag trodde ärligt att tantan jag skrämde skulle får en hjärtattack där på stigen.
Ojojoj, jämrade hon sig och tog sig för bröstet...- förlåååt! skrek jag med lurar i öronen och fortsatte springa. Sen har insekterna blivit fler...fick en stor jäkel i pannan, vadå, ser de inte att jag kommer?


Imorgon kör jag hem..igen...sista seminariet innan sommaren! Sen är det jobbhelg såklart ;)
Är himla sugen på att kika på inredning och vill förnya hemma, hmm, kanske skulle köra ut till Ikea idag??...

Bjuder på några nya sköna toner, det bara flödar in nya låtar i mitt liv just nu och jag njuter av varje sekund!

Bess Rogers - what we want

Hayley Taylor - Felt like love

Edith Backlund - Black hole

Nicki Minaj - Va Va Voom - riktigt grym att terränglöpa till!!! ;D

Till sist sänder jag en tanke och ett må bättre till en person i min närhet.

Trevlig nationaldag på Er!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar