onsdag 9 januari 2013

[Drömmar och idéer]

Nej idag blir det inget tungt inlägg(trots rubriken)...
För att pigga upp mig så har jag haft lite roligt för mig ikväll, fick idén efter Marcus och min långpromenad tidigare idag, som var himla skönt! Frisk luft och samtal om allt möjligt gör susen! Titta och njut alla som den berör men er andra också såklart!


Blev några extra dagar i Karlskrona vilket har varit väldigt skönt och jag kände att jag behövde det. Men imorgon förmiddag kör jag tillbaka till Kalmar för att förbereda inför sista momentet i skolan - slutopponeringen på måndag :S 
Då jag får den slutgiltiga domen om jag blev godkänd eller inte, komplettering eller inte...jo lite smått nervös är jag. 
Har inte någon speciell lust till att skriva ett arbete till...det värsta examinatorn skulle kunna säga är(vilket har korsat mina tankar ett antal gånger); men "lilla gumman"(för att förnedra ytterligare), det här arbetet uppfyller ju inte kraven på en forskningsstudie - gör om, gör rätt! Håller tummarna att fallet inte är så! Annars vet jag en som brister ut i gråt ;¨(
Annars idag? Hjälpt min mamma att klippa/klistra i hennes projektplan, inte det lättaste när man inte är van vid excel men det gick bra till slut :D
Skrev också ut mitt arbete samt det jag ska opponera på så nu vet jag var jag ska göra i helgen!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar