söndag 27 januari 2013

Se upp i backen

Jaha då har jag ställt klockan på 05.00 och med en förkylning och en misstanke om feber så känns en tidig uppstigning inte så lockande! Annars har helgen varit kanon! Åkte hem till Karlskrona igår för att träffa familjen, kollade på kakel m föräldrarna till deras nya kök som för övrigt är jättefint renoverat nu! På kvällen agerade jag chaufför till samma personer för att sedan köra till Marcus för tacos, öl och värdelös film :p Fick en jättegod parfym a'la georgio armani i examenspresent av Marcus, blir svårt att toppa det nu när du fyller år i dagarna! Men jag kommer nog på något :) Senare var det dags att möta upp Jonna och hennes flickor för lite roundavue på starsnstripes. Runt halv ett gick luften ur mig, förkylning och allt det nya på jobbet gjorde sitt efter en hektisk vecka. Jag var tydligen inte den enda som kände mig trött så Jonna, jag och Marcus traskade hem till honom igen. Woop woop vilka partypeople....;)
Idag kom bror m familj och Saga skulle testa trickskidor för första gången. De vuxna blev också sugna på att testa, nästan mer sugna än Saga. Brorsan tyckte det var så roligt att han drog dit i backen hah! Tråkigt att jag inte hann få med det på film :/
Pappa och jag traskade över isen idag för att titta till sommarstuga, båt och bryggan, alla tre såg ut att ha klarat sig fint i vinter.
Nu är jag tillbaka i kalla Kalmar med några bananlådor att börja packa saker i som en förberedelse för vad som komma skall.
Nu väntar en ny vecka på jobbet och jag hoppas förkylning ger sig av!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar