söndag 23 juni 2013

[Skapa eller ruttna]

"Fördelen med att ha två toaletter är att man slipper höra katten skrapa i lådan mitt i natten"//Anja

Älskar verkligen min lägenhet nu efter att jag gick lös med tapetklister! Känner också att jag börjar sätta min prägel på mitt hem och hittar stilen jag vill ha. Idag har jag varit ovanligt kreativ! Planterat om blommor, gjort ståltrådspyssel, målat min gamla träkista till antikvit. Målat om blomkrukor. Jag antar att jag har mycket sådant att ta igen efter en tid från mitt hem, jag ville inte sluta! Jag vill få i ordning och jag vill få det nu :) Jag älskar kreativiteten, att sitta i timmar med att skapa något eget, det trivs jag med :)

Midsommar var riktigt rolig, galna lekar, sånger och folk! Tack Ebba och Hans än en gång för att jag fick komma till ert fina hem och för allt ni fixade så fint! Allas vår så fina berättelse som vi gjorde på småtimmarna ska jag skriva ut, rama in och sätta upp på väggen :D Jag kommer aldrig mer att se Bamses farmor på samma sätt...någonsin ;)

Varit hos syster idag och haft vattenkrig med hennes vildingar. Visat dem fiskbensfläta...som jag nu kan :D och gosat med svarta besten (hunden).

Imorgon ska jag på utflykt :D Jag och Jonna ska köra ner till Tärnö i Karlshamn för att hälsa på Anna,  superskoj! Håller tummarna för fint väder så jag kan bada.

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar