torsdag 27 juni 2013

Fresh as a rose in june

Väskan är packad och Tafsen är fulltankad. Äntligen ska jag köra ner till mormor Majken över helgen <3 Vi pratade i våras och du undrade när jag skulle komma, nu kan jag svara dig:- Jag kommer idag lilla mormor! :D Nu får vi vår tacokväll med rödvin, tjafs om skräpet på tv och kortspel, precis som förr ;) Ska försöka mig på en shoppingrunda på nya köpcentret i Malmö, köpa hylla på ikea, hänga på Lomma beach(om vädret vill) och njuta av tiden med mormor och en minisemester, because im worth it!

Idag har jag köpt en ny backspegel till Tafsen så nu ser jag ordentligt bakåt när jag kör. På tal om att se, igår tvättade jag mina fem fönster på tredje våningen....svindel?? Japp! Spindel? 1000 stycken feta kryp kröp..vart? Jo, in i min lägenhet...Jag skrek och försökte skicka Saffron på dem...hon låg nonchalant kvar i soffan och brydde sig inte om dem..bra katt man har! ;)

Vi får se om jag hinner med att träffa morbröder, kusiner och annat skånskt folk men tiden går väl som den brukar..snabbt!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar