lördag 8 juni 2013

[PreParty]

Kom hem till Karlskrona igår, körde direkt efter jobbet i en stekhet bil utan AC med tvärdrag på E22:an, väl hemma så blev jag hämtad med båt och hamnade ute på soldäcket vid sommarstugan(välbehövt och vääldigt efterlängtat). Idag steg jag upp sju för en dag på macken i ren A-team- anda med Mr B. Träffade gamla kunde, snackade om ditten och datten. Om två veckor är jag tillbaka i stan och allt och alla däri, framtiden är oviss men den pusslar ihop sig, det brukar den göra. 

Firat födelsedag i förtid idag med halva La Familia. Grillning och tårta hos Urföräldrarna. 
Öppnat paket som det här:
Största paketet jag fått sedan...ja någonsin!
Tvångsgosat syskonbarn så här:



S frågade i köket vad jag(hennes faster) hette.....(dags att börja umgås mer med de där nu kanske?!)
En toppendag fullt ut! Fick en mörklila resväska i det stora paketet! Så nu kan jag resa till alla jordens hörn med stil ;) 
Nu ska jag njuta resten av kvällen innan morgondagens arbete. Sweden Rock är då slut för denna gång och jag känner på mig att många "goa" besökare vill ha maud i magen och vilka kommer de till då?...jajemensan!

Nu har sommaren kommit och det goda humöret med den! Ingen rast, ingen ro för nu vill jag göra allt på en gång!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar