torsdag 20 juni 2013

[In Place]

Sitter vid mitt skrivbord, notera, mitt! I min lägenhet med lite chilinötter och miss jamare bredvid mig <3 Äntligen på plats och fått upp det mesta, nu tänker jag inte packa en endaste liten sak på...ja några dagar iaf haha! Nej skämt åsido, jag är färdigpackad för en tid framöver. 

Sista dagen på jobbet och kollegorna gav mig tårta och rosévin :) Känns lite konstigt att inte gå tillbaka till den arbetsplatsen mer. Alla människor och framförallt alla små barn som jag har lärt känna och som har kommit till mig för stöd och tröst. Obetalbart och mer värt än varenda 8-17 kontorstjänst i världen. Solbränna, frisk luft och alla roliga kommentarer är bara bonus ;)

Fotsulorna bränner för jag är hemkommen efter en lååång kvällspromenad med Marcus till Dragsö där jag stötte på några jag kände :) Jag misstänkte att min härliga nästkusin Misan skulle vara där, det är de varje år till midsommar, men tänkte att de nog inte kommer förrän imorgon, men jag höll ett extra öga på varje person vi mötte iaf. Och plötsligt såg jag två bekanta blonda små troll, de ledde mig rätt i husvagnsdjungeln och där satt ni :D Efter kramkalas och pratstund så gick vi vidare, superroligt att ses! om bara för en liten stund, snart ses vi alla igen på sommarfesten! <3

Imorgon är det självaste midsommar med kransbindning, fest och trevligt folk, det ser jag fram emot :) Men frågan som alltid kommer,,,,vad ska man ha på sig? Garderobsrensning imorgon bitti.

Önskar Er alla en riktigt Glad Midsommar!!
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar