onsdag 19 juni 2013

[Stick Fula Geting]

Blev stucken av en geting igår...ajajaj :(
Jag såg aldrig någon geting, märkte inte ens att den satte sig och trodde först det var en mygga som bitit mig eftersom det kliade, men misstänkte att det nog var så eftersom handleden svullnade upp och nu är det bara ömt med en liten röd prick, precis som ett getingstick är..jäkla kryp.

Absolut sista arbetsdagen imorgon och jag är lite vemodig för vad som komma skall. Men jag har landat i tanken och det känns bra.
Föräldrarna var här uppe igår och hämtade hem min säng och miss Jamare, tack älskade föräldrar, vad skulle jag göra utan er?! Så nu är allt på plats och jag kan snart kalla mig karlskronit igen på heltid ett tag framöver. 
Idag var en mulen dag så Anna och jag stack till Hansa för lite shopping...tycker det har blivit mycket sådant på senaste :D men vad ska man annars göra när det inte är sol och man är ledig?
Jag kom precis tillbaka till Kalmar förresten. Det blev en vända till Karlskrona med de fina töserna, Anna och Jonna. Det blev Glassiärenpremiär och så blev jag bjuden på bio :D Mys! Plockade med mig de sista sakerna, fick lasta det på cykeln uppför min mördarbacke två omgångar eftersom de hade spärrat av gatan pga. Lövmarknaden imorgon...irriterade mig lite, de som bor där borde kunna köra in och lasta av...bara en tanke. Körde sen tillbaka till Käälmar för en sista natt i Oxhagen.

Sen står midsommar inför dörren och detta året firar jag hos Ebba och Hans, ska bli roligt att ses! 

Jag har planerat in många småresor inom Sverige denna sommaren, skåne bland annat. Mormor jag kommer, så vi kan ha vår tacokväll, jag lovar! <3

//Anya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar