onsdag 12 juni 2013

[Happy Happy Birthday]

Nej det blev inget pirr klockan 07.42...
Det blev däremot skönsjungande stämmor klockan 07.00...
Av mina två söta flickor Anna och Jonna som stod vid min sängkant, i handen hade de en liten bricka med frukost och ett tänt ljus...som Jonna råkade släcka när hon gick upp i slutet av "Jag-mår-hon-leva" :D Men det fixade de snabbt och ljuset brann igen. Kan födelsedagen börja bättre? Tänk att de hade fixat ihop detta innan de skulle åka till sina jobb, bara Happy ör min skull. Jag anade ingenting. Det kändes som när jag var liten igen då familjen kom in med paket och frukost på sängen och alla samlades en liten stund. Ett kort följde med frukostbrickan, där stod det att jag skulle bli bjuden på thaimat senare på kvällen. Grattishälsningar i massor på facebook och via sms gav mig ett stort leende hela dagen, helt otroligt, Tack!
Och på den vägen har denna dagen vandrat.
Hann med att cykla en födelsedagsmil, födelsedagssola, få en födelsedagspresent i form av bajs av en fågel som tydligen inte kunde hålla sig mer och tyckte att jag var ett lämpligt offer i dess väg. Jag trodde först det var grannens barn som lekte med vattenpistol och skulle jäklas och låtsades inte om det...sen såg jag ju att det som hamnat på min arm inte alls var vatten...
Men det har ju sagt att fågelbajs ger tur...är det min tur nu? 
Senare kom Roomie Anna hem och hennes kompis med henne, vi styrde kosan åt söder, plockade upp Josephine, styrde sen mot Funkabo, plockade upp Jonna för att sen hamna på Thai. Där åts det i massor och skrattades i massor. Jag fick ytterligare ett kort där det stod att vi skulle på bio nästa vecka för att se Jurassic Park i 3D, det ser jag fram emot! 
Sen blev det balkonghäng med rödvin och nu är det snart läggdags för att jobba näst sista arbetsdagen denna veckan.

<3 [Tack underbara människor för att ni finns i mitt liv] <3
År 28 kommer att bli helt okey känner jag..

//anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar