fredag 9 mars 2012

[Here kitty kitty]

Det är fredag, det är solsken och det är strax dags för dagens träningspass! Sviterna från vecka känns i kroppen, den är öm och mör men! På ett bra sätt :)

Mina tankar är med min syster och hennes lille Julian som ska på avgörande möte idag, håller tummarna! Och ja just det, imorgon också, Em! ;)

Saffron har blivit bättre efter ytterligare en spyperiod och börjar lägga på hullet igen, jag tror att den kokta torsken gjorde susen ;) Har köpt massa godsaker till henne nu. Blir så orolig när dessa perioder kommer för att hon är smal som det är och tappar lätt kilon, vilket gör att hon knappt har något att ta av. Lilla miss Jamare <3

Pigg och nöjd!!
En annan liten otursfågel är Louie som olyckligsvis trillade ur cykelkorgen på en liten utflykt vi gjorde häromdagen. Han fick sig en törn på svanskotan och fick åka till djursjukhuset för en kik. Nu knaprar han levelpiller. Vi får hoppas han blir bättre snart så han får hoppa och leka som alla andra små valpar!

Tafsen är iväg på "bilspa" äntligen! Tar en vecka sen har jag den tillbaka och ska nybesiktiga den, håller tummarna för detta också!

Föräldrarna ska ner till mormor över helgen och hälsa på, önska jag kunde följt med men får bli att jag kör ner när jag har bilen och min frihet ;)

Några i korridoren har utrensningshelg. De ska äta smoothies, frukt och grönt och inget annat. Denna utrensningshelg startade i morse med att mixern gick sönder....tihi. Jag följer detta med nyfikna ögon. Tur är iaf att det inte är längre, humöret lär inte vara det bästa efter några dagar...or so I hear...

Nu får jag nog allt byta om till passet och kika bort hos Anna och se om hon är lika redo som jag
Får se vad man hittar på för mys senare ikväll, är rätt sugen på grillad kyckling och rödvin :D Trevlig fredag!
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar