torsdag 15 mars 2012

[Keep your promises that you make]

Ja, "någon" tyckte att jag inte hade skrivit på länge så jag får väl börja bli lite bättre på att underhålla de få läsare jag har :)

Dagen började med spinning :) Svettades som aldrig förr, måste verkligen komma ihåg att ta med en liten, liten handduk nästa pass. Jag vill ju inte att de som cyklar bredvid ska drunkna...
Men fy tusan vad vi har varit duktiga denna veckan...också! Nu är både Anna och jag välförtjänade av en helgsvila från träning! Det är minst lika viktigt att kroppen får återhämta sig och får en chans till uppbyggnad av alla celler och dylikt.

Min mekaniker ringde och tafsen är klar för besiktning, nu gäller det, bli godkänd nu för tusan! Vill inte ens tänka på om den inte blir det när jag har lagt ut så mkt pengar på att få felen fixade...brrr.

Vad har hänt i skolan?
Hade en webbföreläsning på 1½ timme och knåpade sedan ihop ett blogginlägg på engelska angående ICT(information, communications technology), skrev lite om Ipadens intågande i skolan, kände mig nöjd och fick tummen upp av Jonna så jag skickade in det.

Nya favoritlåtar i min ipod:(Och ni kan såklart klicka för att lyssna ;)
K´NAAN
Derulo
Nicki Minaj
Flo Rida

Och såklart....

En jag inte trodde Hade DET...
En jag Inte kan få nog av....

Löst lite korsord idag, ja inga fem stjärniga än, vi håller oss fortfarande på superduperlätta nivån :)
Men det är roligt och jag hoppas att jag snart blir lika klyftig som mormor är!
Köpte mig en Ben&Jerry ikväll för att, som jag sa till Jonna i tisdags när jag...också köpte en glass, det är ju bara torsdag en dag i veckan :D

Imorgon åker jag till Karlskrona och jobbar helg, ska bli kul att komma hem, träffa familjen och mysa!

Keeping you updated och lovar att skriva imorgon också!

Trevlig kväll!
//Anya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar