tisdag 27 mars 2012

[Just a little bit lost]

Ikväll kommer jag att klubbas som en död säl för dagen har varit minst sagt hård mot min stackars kropp!
På morgonen kände jag för att springa, ny musik i min pad och allt, så jag cyklade bort till f&s och sprang milen. Den här gången fick jag inte så förbannat ont i huvudet efteråt eftersom jag nog tänkte mer på att dricka ordentligt - man lär sig tydligen efter några gånger :P

Efter lunch tog Anna, Jonna, jag och Louie Tafsen och drog iväg på äventyr över till Öland, satt i solen och njöt vid Strand hotell i Borgholm.



















Vi stannade vid en gammal slottruin, tittade på en förbränningsugn och Jonna konstaterade att där bränner de turister minsann! Anna sprang och nojade sig över några kor(som inte fanns där) kanske kunde komma(som aldrig kom) närsomhelst och sa; Kommer det en ko så får ni ta Louie och så springer jag....(Save yourself liksom).
Hon tyckte bestämt också att det var bättre att slänga sig utför ett stup än att gå igenom en hjord med kor....HaH!
Vi rattade sedan vidare till Mörbylånga, käkade hamburgare och mjukglass, virrade runt i Färjestaden och försökte hitta ÖoB som vi hittade långt ute på landet sen.

Sen hade ju Anna och jag bokat in oss på ett boxpass för allra första gången....Vi kom, vi slogs i en och en halv timme och vi stack svettiga men glada därifrån. Vi trodde aldrig vi skulle överleva, alla hade ju sagt vilket jäkla jobbigt pass det var så vi satt på skoj och nynnade dystert på Darth Vaders låt utanför salen för att sedan få höra den remixad som en uppvärmningslåt....spooky!

Hospitalet är nu också anmälda och klara för Spinn of hope på lördag! Från 7-19 ska vårt lag(10 pers) hålla igång en spinncykel. Kulkulkul =) Allt går oavkortat till barncancerfonden :) Jag "råkade" ta på mig två medelpass...hmmm Anja,Anja,Anja..orkar du detta?

Nej, nu måste jag verkligen sova!! Mitt huvud fungerar inte längre och snart blir det kortslutning i systemet. Så God natt och söta drömmar!
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar