fredag 27 juli 2012

[En dag kvar..]

Dalasyster sitter på tåget ner..<3
Köket doftar gott av våra nybakade rulltårtor..
Sångtexter är utskrivna..allt är alltså i sin ordning..
Nu väntar vi bara på att tiden ska ticka på..
Ticka på ända tills imorgon då det är Kindarnas årliga sommarfest med hela Skånska tjocka släktet!
Det kommer bli skratt, ett jäkla liv, go maud och i mycket gott sällskap!


Humöret är på topp, haft en toppendag som "ansvarig" på jobb, ibland händer det! ;) Inget gick på tok, inget exploderat och jag kan pusta ut. 
Skulle sprungit en runda med Marcus ikväll men benen mina tyar inte och mamma behövde hjälp med bakningen. Det går snabbt när man är två :D
Men jag anser mig ha fått min del av motion idag efter åtta timmars spring och plock med varor och 45 minuters promenad ut till föräldrarna...ah just det, jag ska snart bege mig hem på cykel så ja, motionen har inte uteblivit. 
Joggingen ska jag ta tag i längre fram :/ det har blivit lite dåligt med det, dels pga arbete, dels pga värmen. Inte okej att springa i 30 grader stekande sol..big No No om du inte är självmordsbenägen. 


Njuta ska jag nu av tre lediga dagar och fest ;) 
Trevlig fredag!


//Anya

1 kommentar:

  1. Wiii längtar! :)
    Ja se upp nu kommer Skånska maffian :P med högsta hönsen Majken och Karin i spetsen!!! :)

    Ses snart!

    SvaraRadera