söndag 9 september 2012

[A Walk To Remember]


Precis ätit en jäkligt starkt kryddad korvgryta så nu jäkla är det eldsvåda i munnen min. Lovely! Gjort idag annars? Haft en otroligt skön söndag med sovmorgon, slötittat på tv och gått en två timmars långpromenad i solen med kameran såklart, vilket resulterade i bl.a. följande bilder: 


Ibland önskar jag att jag hade en Canon systemkamera så jag kan ta extrema närbilder, då hade jag varit lycklig!




The Salvatore brothers
Im in a drawingflow, sen om det blir bra eller inte spelar ingen roll. Hahaha, se där, fick med Stefans utmärkande underkäke också! Lär nog fortsätta med detta pyssel även ikväll. Imorgon drar fem veckors praktik igång :/ Jodå lite pirr i magen har jag allt :) Särskilt eftersom jag idag har grubblat och klurar på vad jag ska ha för projekt under tiden och kommit fram till ingenting typ. Men de frågor jag ställer mig är; Vad vill jag lära barnen? Vad vill jag ta reda på när jag är där? Nu när jag har chansen, sista chansen till att testa. Jag är väldigt mycket inne på att de ska träna samarbete och kommunikation, för jag tycker att det är en viktig egenskap att ha. Men hur och med vad...ja det återstår att se...det lär väl komma till mig, dyker upp när jag minst anar det. Jag ska först och främst hitta till förskolan. På ett sätt hade jag gärna sluppit VFUn, jag tycker inte om att bli granskad och bedömd för egenskaper som jag inte kan ändra på. Det är ju de egenskaperna som gör mig till mig..eller? Alla egenskaper är bra egenskaper beroende på vilken given situation som uppstår och hur du använder dem. Risken är att man få göra 5 veckor till om man blir underkänd...vilket jag inte strävar efter att bli, men jag tror(och hoppas) att då ska du vara attans så olämplig om det visar sig vara så!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar