söndag 2 september 2012

[Ur Funktion eller nå´t]

Wow, nu känns det verkligen att sommaren är över då jag officiellt gick mitt sista pass på sommarschemat idag! Denna helg spenderade jag med Calleballe och hans eviga positivitet ;) En dag av kränkningar, beröm, äckliga disktrasor som kastades, Ur funkion -lappar som hängdes på ryggar, och ja de avlöste vartannat, så jag har kommit på att detta var en mycket bra helg! Energin som vi hade igår kom först den sista halvtimmen men tur att vi är 85:or och har lärt oss att ta motgångar på ett grymt bra sätt! 
Calle tyckte att på en snäll-ond skala så hamnade vi snäppet under det sistnämnda, men eftersom vi båda skulle kunna få guldbaggen för bästa prestation i doldhet så visar vi i vår professionalitet inte något av dessa mörka tankar.

Igår gick Anna och jag på bio och såg Expendables 2! Alla "gamla i gamet" actionskådisar som Stallone, Schwartzenegger, Chuck Norris, Jason Statham, Jet Li, Dolf Lundgren, Van Damme och Bruce Willis slog ihop sig och mixade gamla repliker med massa pangpang - me likey! Sen fick man sig en liten titt på Liam Hemsworth också såklart ;)
Sevärd och rolig film men skulle ni leta efter något djupare så rekommenderar jag istället att hyra Dagboken....
Fast...jag förstår inte varför de hade så jävla kallt i biosalen? Jag skojar inte -10 minus. Var de rädda att vi skulle somna om det hade varit varmare eller? Näsan frös till is och jag tappade den på golvet någonstans mellan rad 1-2, hittar ni den så ring mig!

Runt midnatt fick vi för oss att möblera om lite i tvrummet...det blev väl sådär bra, inte snyggt alls faktiskt! Menmen mer sittplatser iaf om nu kungafamiljen skulle komma på besök.

Funderar på att ta mig en snooze när jag kommer hem, kanske framför en film med benen högt, men först ligger det en timmes biltur mellan mig och sängen! Go Tafsen Go!

Ah just det....fick en present idag....200 kr i parkeringsböter...yippie!

//Anya


1 kommentar: