söndag 16 september 2012

[Yaaaaarn]

Jag har ju varit piggare i mitt liv! Detta är sanslöst, nu har jag alltså jobbat 7 av 7 dagar denna veckan. Har idag även kämpat mig igenom 7 timmar på jobbet med en glaskupa på huvudet då förkylningen som jag kände skulle komma, kom inatt. Jag kommer att få kämpa mig igenom hela nästa vecka också. Morgondagen blir värst, då går jag 8-19 för att de har ATP möte på kvällen...ayayay - ja, vem sa att man behöver sömn? 

Annars har helgen varit bra. Mös hemma hos föräldrarna och hade det gott. Köpt en vind/regntät mckinleyjacka på rea med gott fleecefoder som jag kan mysa i när hösten kommer =) 

Hann se en glimt av syster + döttrar då hon kom in på jobb för att lämna lite skolböcker som jag får låna. Tack! <3 Sprayade även mina fälgar så silvrigt fina och fick hjälp med att sätta dit "njuren" som hade lossnat där fram, anar att vår hårdhänta biltvätt har ett finger med i det där...

Fick även lite tips av pedagogmamma på vad jag kan använda mig av dessa praktikveckor eftersom min kreativitet inte verkar vilja infinna sig! Undrar om det är fler blivande som känner som jag?? Tror det har med att göra att jag är tvungen att använda ett ämne som jag inte vill använda, vilket gör att jag sätter mig lite på tvären och vägrar...men det måste göras på något sätt..
Tycker gott att de kunde gett oss fria händer så här på sista terminen, vem fan behöver IKT när man har kottar? (Ursäkta, jag är bara lite trött)
Imorgon får jag iaf träffa den tredje pedagogen på avdelningen som kommit hem från semestern- spännande!

Annars? Ja, jag går väl och lägger mig eller något...

//Anya



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar