måndag 10 september 2012

[Förtjäna en Guldstjärna]

[Sons of Anarchy har fått min uppmärksamhet]

Första "förskoledagen" är avklarad och jag är...trött! Mycket att ta in och smälta, vi har ju ändå inte haft VFU på 1½ år! Men som alla vi vet så är de första dagarna de mest ansträngande dagarna. Men det har gått bra idag och jag trivs i både barngrupp och med lärarna, de verkar ay-okey. De här veckorna kommer säkert att flyga iväg!
Hann med en timmes långpromenad i eftermiddags när jag kom hem och det var himla skönt att rensa huvudet från alla intryck. 

Dagens kommentar från ett barn till en manlig lärare; - Har du en pungkula?

Klickade sedan in på Ladok, vår resultatwebb eftersom jag inte visste om mitt betyg i engelska hade registrerats. Enligt lärarens mail hade alla fått minst godkänt,,,hmm, jaha, mer visste jag inte..men där stod det alltså,i ljusgrönt och lyste så vackert! Mitt fina VG! Betyget som nu gjorde att hela vårterminens 30hp fullbordades. Hell Yeah! Ibland lyckas man och ibland går det vägen trots alla stockar som hindrar ;P

Lite sköna toner denna måndagskväll ;)

Imorgon börjar jag sju, vilket betyder att jag måste upp 06..sååå bara ett avsnitt till av Sons of anarchy(jag är fastklistrad - Tack Anna ;P) säger jag nattnatt!
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar