tisdag 9 augusti 2011

[

Trött på att vara trött
Trött på att inte få ledigt
Trött på att inte få känna av mitt sommarlov
Trött på att värmen är på väg bort
Trött på att inse att jag har jobbat tre helger i rad
Trött på att verka tjatig om att vara trött
Trött på att inte riktigt vara mig själv när jag är trött
Trött på att det går ut över de runt omkring mig
Jag är trött på att´ bara...och lite frustrerad
Så förlåt alla om jag helt enkelt har verkat halvskum ;)

Ja tack!
Nattjobben är slut, finito, det tackar vi för, jajemen!
Nu har jag testat på det en sommar och det lär nog inte hända igen..om chefen inte går med på att minska passen en aning såklart och om den kommande lönen är finfin, då kan jag överväga det!

Imorgon ska jag boka tid för hälsotest på vc och se så allt står rätt till med lilla mig och mitt inre..
På fredag ska jag lämna mitt röda dyrbara flöde, ja var så god!
Sailen går av stapeln på torsdag, får hoppas att man hinner att fira lite där nere. Gick ett rykte att Jonna skulle ha sin båt där - så där finner ni mig isf! :) Men vi behöver ju inte kalla det för sail, vi kallar det rätt och slätt för - Hamnfest, för ska vi vara brutalt ärliga så finns där ju knappt några "sail"(boats) längre, bara langosstånd och tivoli...så med den slutsatsen - hamnfest :D

                                         zzz Nu väntar sängen och drömmarna! zzz

Imorgon blir det några mil på cykel och en träning som heter duga! Längtar riktigt efter att få komma igång igen efter lite halvdana försök...attans att man aldrig kan få det till rutin!

I bid you good night!

//Anya





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar