tisdag 16 augusti 2011

Kolla in detta fantastiska MSN-videoklipp: Världens snabbaste cyklist?

Jobbat, sprungit och cyklat är det jag har hunnit med idag!
Joggningen gick väl sådär, fick stanna antalet gånger i löpspåret och hämta andan! Har mina misstankar att det är en kär gammal vän som har kommit på besök igen..väntar på provresultaten som ska komma vilken dag som helst nu..
På ett "freaky kind of way" önskar jag att det är positivt för då finns det en anledning till min kropps konstiga beteende på senaste tiden.
Men såklart håller jag tummarna att allt är bra!

Har beställt från Yves Rocher Här! idag, de lyckades locka med ett hemligt paket värde 350 kr :) Det var antingen det eller plantera 3 träd i...hmmm..Sydostasien? Jag tog paketet! ;D



Tog en triss...vilken miss....
endast nit....jag skrek skit!....
Hoppades på en miljon....vilket hade varit kanon!

Jag får nog satsa på en uppgradering av cykel om jag ska lyckas med detta!; 
Galet!

Trevlig tisdag! And Hey! Imorgon är jag ledig....humdidum ;)
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar