måndag 29 augusti 2011

[Hello students...]

...School has begun, the summer is over, I am in command...

Så börjar Twistersisters låt: I wanna rock. Hur jag vet det? Efter en engelskalektion i 8:de klass..vi fick se musikvideon, annars hade jag aldrig kommit ihåg det...
För er som behöver en påminnelse :D



Men så är fallet, skolan har börjat, men jag känner inte för att rocka...
Haft strul med felbeställda böcker och krångel med internet..men hey jag mår ju bra iaf!
Vi hade vår första lektion idag, mycket givande och verkar vara helt reko lärare....so far ;)
Körde till Kalmar igår vid lunch, med bilen full av "skräp", helsjukt vad man samlar på sig, hade ju mer med mig igår än när jag lämnade korridoren! Behöver säkert inte hälften heller :P


Hade en riktigt ful furu(död åt all furu) byrå med mig:
Fu(l)u


 Som jag sen gjorde mycket finare (:

Ja ett lager färg till ska det vara!

Hittade 15kr tyg på Ikea som mha grillpinnar och hängstift blev så här fräsigt(Lådan och krukorna är också Ikea:


Efter skolan så körde jag och Jonna ut till Mediamarkt, jag skulle ha nätverkskabel och Jonna visste vart! Fixade den, stannade till på Citygross och shoppade lite, bla jordgubbar och vaniljkesella! Mums till kvällsmat sen :) Hittade också Alien 3 och Stekta gröna tomater(som jag blev påtvingad av...vi kan kalla det grupptryck, men vi var bara två..

Nu har jag utan resultat försökt få ta på telenor, som ska ringa upp..någon gång...snart...
Jag ska säga upp mitt mobila bredband(som har 3 mån uppsägningstid) vilket betyder att jag ligger ute med dubbel betalning på internet yihaaa!..eller nåt..

Och tack pappa för att du bytte tillbaka till gamla cykelkedjan i sista stunden, den går som en klocka och inga kedjehopp! <3

Nu kraskar jag Pauluns flingor(beroendeframkallande) och bloggar lite, ska hinna en löprunda sen också innan mörkret kommer. Igår var det precis på gränsen till "våldtäktsmörker" ute på Stensö..får vara ute lite tidigare i fortsättningen.

Ja just det, har jag nämnt att skolan har börjat??
Har ju lite kurslitteratur att läsa också...:)
Trevlig måndagskväll!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar