fredag 26 augusti 2011

[Skallevärk]

Började dagen bra med sovmorgon...ahh lovely!
Åt sen en grymt god frukost med gröt och kesella(hallon...vad annars!)
Drog sen på mig joggingkläderna för en 5:a på Rosenholm...it´s aaa been a while. Det tog extra lång tid att återfå kraften efter blodgivning..eller ja något var det för det tog en vecka innan jag har känt att orken var med mig, en vecka utan träning :S
Men det gick bra iaf! Pettitesser men jag glömde vattenflaskan hemma och denna dagen har det varit väldigt tryckande åskvärme....
Kom hem och drog såklart iväg på en cykelrunda också...för säkerhets skull ;) hade ju lite energi kvar.
Home at last och åt en mumsig middag bestående av kycklingfileér, pizzasallad och paprikakeso.
Sen slog den till som en slägga...huvudvärken! Kaboom sa det och jag gick som i ett vakuum..

Men hade ändå bestämt mig för att åka in till stan och köpa lite "nödvändigt" ;)
Så jag hittade en vit långskjorta, ljuslila nagellack, en liten prickig halvjacka på JC(och allt på rean såklart!"")
Skulle ha klippt till mig idag också men jag hann inte, funderar på att ta det imorgon då de har dropin, nu ska det av! Ändrat mig angående frisyren igen, det är ju fan så komplicerat det ska vara, det är väl bara att klippa eller...?! Iaf så hittade jag ett gammalt kort, ca 2 år gammalt och den frisyren trivdes jag ju i, även om jag först i början tyckte de gjorde håret för tunt..


Vad tycks?

Nu är jag hemma hos päronen och snart vankas grillning. Huvudvärken är med mig och vi två sitter här och följer med spänning USAs lilla orkan som är på väg...har ju en korridorskompis som är i NY just nu så vi får hoppas att det inte drabbar dem! Och att den löses upp ute vid kusten..

And hey! En uppmaning till er som inte har gjort det! Rösta på min bild på (:

Sommarminne

Eller lägg in er egen! Finfina priser :)

Imorgon är det lördag och jag ska packa och ordna för på måndag börjar skolan och jag planerar att åka upp till Kalmar på söndag, kanske hinns med lite Ikea så jag kan pyssla lite i mitt rum på söndag kväll. ;D

Nu vankas höstterminen och hur redo är jag egentligen för det? Den börjar komma farligt nära och jag är inte ens hälften så inspirerad som första skoldagen för två år sedan...men snart kommer man väl in i rutinerna igen och glömmer bort tiden, sen plötsligt står man på trappan med examensbeviset i hand och tänker: Jag klarade det!! Och sen kommer nästa fråga; Hur faan gick det till?!    

\o/

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar