torsdag 18 augusti 2011

Dagens bildregn! :)

Haft en underbar fotodag med Canon EOS 400D, vi har bekantat oss lite med varandra och vi har bestämt oss för att vi gillar varandra också :)

Efter en mycket yummie frukost:

Yummie :)

Begav jag mig ut till Knösö(Där ska jag ha mitt huuus sen!) scheisse,vilka villor!
Klick klick, och resultaten blev dessa:



Hmm skumt...








Hängde med päronen in till stan för att träffa brorsdottern en stund. Jon skulle ner till Malmö i helgen och titta på en MFF match och Emelie jobbade kväll. Vi gick en skönt runda, matade lite änder och hade det dejligt..Sen blev det studentviken en runda sena på eftermiddagen för lite mer fotoaction :)




Kvällsmat innan sängen, sen är det jobbdag imorgon(litet lagom pass är det också, passar bra innan helgen ;)
Och med det säger jag Godnatt!
//Anya





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar