söndag 14 augusti 2011

Kvällen före den lediga dagen

Helgen har varit övervägande bra..
Fredagen blev det lite partaj och lite mycket vin för att göra lördagens jobb tungt :P lördagen skulle vi på grillning som visade sig vara parmiddag vilket gjorde att vi gick en sväng på sailet istället. Jonna hade ankrat i gästhamnen så där satt jag till småtimmarna...vilket gjorde att söndagsjobbet blev lite tungt det också ;) men helt klart värt det!

Ser fram emot morgondagen som ska bli precis som jag gör den...
Jag ska njuta och bara göra det JAG har lust för att göra, vara allmänt asocial och egoistisk som jag ju annars aldrig är.
Först funderade jag på att stänga av mobilen och ha en mobilfri dag, men eftersom jag väntar provresultat så går inte det :(

Imorgon börjar en ny träningsvecka och jag ser verkligen fram emot den efter en helg av otaliga kcal/kolhydrats intag :S Min mage skriker efter fiber och grönsaker nu efter allt artificiellt crap, hatar egentligen att lägga allt på en/två ätardagar för magen mår inte bra, men det fungerar för mig så jag kan hålla mig ifrån det en vecka framåt och det fungerar för mina träningsresultat så thats that...
Satsar på 2 cykelmil om dagen nu och håller tummarna för att det iaf blir uppehåll i vädret, ska nog lägga in några PWs innan frukost också och rivstarta lite.

Det blir heller ingen Gbgresa till helgen : ( mycket synd tycker jag..det som var planerat sen juni, jag hade börjat se fram emot iaf EN liten minisemester i sommar. Men får väl se det på positiva sidan och tänka hey; - inga pengar slösas och jag får en helt oplanerad helg framför mig!

Idag har annars varit en relativt bra dag..lite lååång och dryg och slitsam jobbdag men den tog slut till slut och hemma väntade korvgryta och rabarberpaj till efterrätt *yummie!

Sängen väntar och jag längtar*

'To Start Press Any Key'. Where's the ANY key?
                                                                      - Homer Simpson

       Godnatt!
//Anya




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar