onsdag 17 augusti 2011

[Tooo high I say]

Hej och hå, ännu en ledig dag i det sköna vädret!
Om man inte räknar den lilla störtskuren som kom runt lunchtid och sådär jättelagom till man skulle ta sig in till staun för lite ärenden..
Mätte mitt blodtryck idag, det var tydligen en aning för högt...? Vadan detta, jag äter bra, motionerar och röker inte och måste jag påpeka att jag är 26 år, inte 76...
Ska tillbaka för ännu en mätning lite längre fram och hoppas på förbättring! Kan min yrsel bero på detta tro?

Har börjat vänja mig vid powerwalken innan frukost, säkert bara för att det är så skön natur där jag går :)
Cyklingen blev lite kortare sträcka än tänkt idag, men hey, det är iallafall gjort! Och skönt var det :) Trots lite strul med kedjan som hoppar till på tvåan...grr

Har nu njutit av eftermiddagssolen och en bok i päronens trädgård, fick ett "grönafingrarna"-ryck och gick bärsärkagång på allt ogräs i deras grönsaksland :D *terapi
Bildregn!
Gigantiska dillkronor - luktade precis som mormors inlagda gurka :) Mums!

Min solros, planterad i våras har nu blivit såhääääär stor!

Miss Jamare säger:- Hands upp and Gimme five!
Nu luktar det gott av chorizokorv från köket! Ska springa ut och fixa salladen, som såklart är pizzasallad a´la Anja ;D


Trevligt kväll!
// Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar