tisdag 25 oktober 2011

[Å de då va]

Ja, så hände det som gärna för mig får hända ofta och massor av gånger! Jag har fått en ny absolut favoritlåt i huvudet och på spotify(jag kan också nämna i förbifarten, om jag inte gjort det innan, att jag är stolt nybliven premiummedlem)...Ingen reklam, bara massa underbar musik ;D

Klicka, lyssna och njut för bövelen!
Coldplay – Paradise
Skulle den länken mot förmodan inte fungera, vilken den inte gjorde för mig, den är ju ny som nyvispad grädde! Albumet kom ut igår(den 24okt) och jag undrar just hur de andra låtarna på albumet är...mhm.
Don´t panic! Här har ni ett youtubeklipp istället:


Så nu har jag en coldplaykväll framför datorn :)

Tappade en massa energi på gymmet idag - men nu är den tillbaka och den är pluggsugen!
Imorgon är det den stora matematiktentan, håll i er, från 14-19...ja jag kan iaf trösta mig med att min hjärna fungerar som bäst då ;)

Brukar inte köpa sådana men orkade inte laga kvällsmat efter träningen idag så jag chansade på en;
'Guava fresh and fruity'
Och det var en väldigt bra chansning för den var väldigt...hur ska jag säga..ja..fresh and fruity är nog bästa förklaringen ;) gottgott* mer av den varan i mitt kylskåp framöver! Me likey!

Little Miss Jamare är väldigt kelen ikväll, blir nog att ta fram borsten - den gillar hon. Försökte mig på att få fram den leksugna kattungen inom henne idag för att aktivera henne lite och gjorde så med hjälp av en sådan här..:
Akta så katten inte skär sig bara!
Det gick ju sådär...
Hon petade lite på snöret, bet i det en gång och gick sen iväg och la sig under lampan där det var varmt och skönt. Får väl inse att hon är 12 och inte 2 år längre :P Den lilla pensionären <3 


Med detta avslutar jag denna bloggkväll och återgår till mina åhörarkopior..
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar