måndag 24 oktober 2011

[Helg-igt]

I övermorgon har vi tentamen..
Sitter och funderar på om jag borde läsa lite mer..
Är fortfarande i Karlskrona men åker tillbaka till Kalmar i eftermiddag..
Helgen har varit helt okej, lite för mycket av det goda, men helt ok.
Hände inte så mycket på jobbet - kan bero på att det är innan löning :P Fick iaf en flaska rött för att det sålts mycket och sen en finfin medalj av lille Calle för kort(...en match)trogen tjänst i Fesan korpenfotbollslag, Tackartackar! Hann inte träffa några familjemedlemmar mer än mina kära päron denna gång - får ta det om två veckor när jag kommer igen!
Eller så kanske de kan trotsa "icke-spontana-genen" som delar av denna familjen har) och besöka mig och mitt...Bara en tanke och den är min ;)

Picturerain is in order I believe :) Lite bilder från förra veckan också:


Ishockey!

Jag har nog Asberger...detta gjordes färdigt på två kvällar(1000 bitar)..

Min Nya fina Älskling med 3D!! <3


Sätter lite perspektiv på människans storlek! :D

Gorgeous

Svampigt

"Mamma vill bo i en svamp annars får hon kramp"



Hallå???....
Mina vinster denna helgen!
Nu blir det tonfisksallad till lunch - sen får vi titta när bussen till Kalmar avgår och om jag sitter på den :D

Tills vidare - Skeppo´hoj!
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar