tisdag 18 oktober 2011

[Lyckopiller]

Dagen går i lyckans tecken..
Idag har jag lyckats få tillbaka en Godkänd hemtentamen!
Jag har lyckats ta mig ut i blåst och regn för att svettas på gymmet en timme!
Jag har lyckats dra på mig lite huvudvärk!
Jag har lyckats skriva ett hopkok av vårt seminarie!
Jag har lyckats bli förbannad...
Jag har lyckats må illa...
Jag har lyckats skratta...
Jag har lyckats gråta...
Jag har förolyckats och jag har lyckats!

Tackar min söta pappa för mailet på denna sköna bild av min planterade solros, just för att vara en tjej som en gång ha lyckats tagit död på en kaktus så är det en stooor bedrift att ha lyckats med detta :)

<3



Imorgon är det..hör och häpna...ingen skola!...vad betalar jag för egentligen?...
Jo! Spotify Premium...så;
En Good feeling-låt är ett måste ikväll: lyssna och njut; häääär
Annars då? Jodå, jag drömmer mig bort...Inget över det vanliga då alltså ;)


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar