söndag 9 oktober 2011

Korv Stroganoff och Tracy Chapman

Min helt vanliga, lugna söndag har flygit förbi i världens fart och nu är det kväller...
Sov rätt länge idag för att vara jag...halv tio...sen fick jag abstinens för att det var solsken ute, så jag klädde på mig det tjockaste lagret kläder jag hade(tittade på mössan där den låg på hyllan....men nej, inte riktigt än!)och traskade ut...
Underbart!!! Jag gillar verkligen hösten nu när den visar sig från den här sidan och utan regnet och rusket :P
Va?! Ja men självklart! här kommer bildregnet! ;)









Helt bleke på vattnet.
Jag gick förbi några gubbar vid båtklubben, de stod och sköljde av sina båtar som de tagit upp för vinterförvaring och pratade om ditten och datten, de log så snällt när jag traskade förbi.
Väl hemma lagade jag Korvstroganoff och ris, gott så här på söndagen. Jo jag har hunnit med gymmet idag också, skitskönt och snudd på inget folk! Me like, me like a lot*
Så nu är jag härligt trött i kroppen och tror faktiskt att det snart blir sängen - kommer somna direkt I tell you!
Är inne i en Tracy Chapman period nu och har tre nya favoritsonger yes sir! Det är lite dubbelcrap att jag har lyssnat slut på Spotify för idag bara :( På att imorgon igen då! :)


1:a


2:a


Och sist men definitivt inte sämst!

Såå, en liten Chapman Tribute så här på kvällkvisten :) Lyssna och njut!
För övrigt - ingen skola imorgon men Anna och jag ska ta tag i våra Matematikuppgifter *pust
Vi vet nu på ett ungefär vad som kommer till salstentan den 26 oktober...jag är en aning nervös jaa, med all rätt eftersom matematik aldrig någonsin har varit ett av mina starkaste ämnen..och definitivt inte under tidspress! hohaa!

Går nu och drar mig baklänges ner i bingen tror jag bestämt..
Goodnight ya´all!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar