fredag 14 oktober 2011

[Fredagsloj och barnspelsskoj]

Sitter och klurar på en analys av ett tärningsspel för 4-5 åringar så här på fredagsmorgonen...
Sitter i föräldrarnas datarum, solen skiner utanför och jag lyssnar på David Gray, Clare Maguire och Jennie Abrahamsson för lite inspiration, och det verkar fungera för jag har redan skrivit en sida ;D
Sen är det lite som mamma säger;

              "Your mother knows best, listen to your mumsy"(Citat från Rapunsels mamma)

- "Om ingen står över dig med pekpinne och du får sitta ostört, för dig själv så kan du göra underverk".

Låtar som går hett är;

Youré the world to me
Destroyer
Bullet
Hard to come by

Lyssna på dem här och här om ni är nyfikna..
och lite här och så lite där
Jag är hemma i Karlskrona över helgen...
Ska verkligen försöka bli färdig med detta arbetet idag så jag kan slappna av resten av helgen, det enda som behövs kompletteras i texten sen är källorna, har ju inte alla böcker med mig eftersom jag har delad vårdnad tillsammans med Anna :D Men vi är bra bokföräldrar och särbehandlar inga böcker......

Lite beklagande ska jag hinna med också innan jag fortsätter ;)
Sovit lite dåligt inatt, vaknade vid 04 med myror i benen - frustrerande! Hade klockan varit 06 hade det varit okey att stiga upp men 04? Det är liksom fortfarande natt, så där låg jag och vände och vred med 1000 tankar i knoppen...grr

Back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar