onsdag 5 oktober 2011

Seriöst!

Är det ens lagligt att se så här bra ut eller?

Ryan Gosling - peace of candy!
Har precis kommit från biografen där jag såg Crazy, Stupid Love tillsammans med Jonna och Amanda. Rikigt bra film, den hade allt...den hade Ryan Gosling :) Och Steven Carell var lika underbart rolig som han alltid är. Man hade en måbra-känsla när man gick därifrån, helnöjd! Och inte bara för att Ryan Gosling visade bringan..nejnej :)

Idag har jag skickat in komplettering på fältuppgiften, fick svar snabbt, godkänd och klart - skönt!
Jag har också varit på gymmet, såklart! Idag hade jag energi och ork för tolv fullvuxna karlar kändes det som :) !5 minuter på crosstrainer brände 300(mer effektivt än att jogga 30 minuter ju! Plus att det är skonsammare för min pensionärshöft ;), gjorde chins och pullups 3x10..med lite hjälp, gjorde 3x15 rep på bröstmaskinen och avslutade med 20 minuters cykling - skönt!! Känner nu att träningsvärken har kommit krypandes - I love it!
Har introducerat råriset i min kost igen som jag komplettera för alla kolhydrater som jag annars inte får i mig. Har ju inte ätit pasta och potatis på  ca ett halvår, jag kan unna mig en bakad potatis eller pastasallad om jag äter ute någon gång, men annars tänker jag inte på att det inte är en del av min kost längre.

Tog ett kort på mina armar precis efter gymmet för att se om jag kommer att märka skillnad framöver sen;(Svårt att se, inte lätt att spänna sig och ta kort med kameran samtidigt ;D











Nu har jag tre månader på mig att komma i form. Det är bra att ha en hållhake och ett mål så man håller fokuseringen uppe. I can do it!

Tog morgonpomenix som vanligt idag och passade på att ta med kameran, vilket resulterade i dessa;





Lite redigerade i ljusstyrka och ton, men visst är de vackra - I love nature!
Skola imorgon, blir nog ingen promenad innan, får köra gärnet på gymmet på eftermiddagen istället. Det var perfekt tid att gå dit vid tvåsnåret, då var det nästan ingen där och man kan koncentrera sig ordentligt på sina övningar :D mycket skönt!

Nu ska jag drömma sött :)

God natt*
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar