tisdag 22 november 2011

[Vilken ordning var det nu?]

Mina egengjorda födelsedagskort blev ivägskickade igår och anlände idag på två olika håll i landet men dock hos två lika söta snäckor som fyller år idag, Hipp Hipp Hurra!


Några andra kort jag fick för mig att skriva var julkorten - 16 december är sista chansen att posta dem guys n´ girls!
Gymmet? Ja, klart jag var där idag, där är jag varje dag! ;) Eller ja, 5 dagar i vecka iaf. Vad kan jag säga, jag gillar att svettas!

Ikväll var det dags för nästa film på StarWars-listan, nr 3 hejaheja! Ikväll förvandlades någon, men jag säger inte vem, det vet ni antagligen eftersom alla redan verkar har sett dessa filmer för flera år sedan! :P
Jag själv? Ja, jag tittade på Alienfilmerna - minst lika bra! ;)

Lite skolarbete ska hinnas med ikväll också, jag ser verkligen fram emot de tre seminarier som våra lärare har lyckats trycka ihop till nästa vecka....mhmm...

På torsdag är det tydligen startskottet för julmarknaden på Kalmar slott, inte att missa! Ska försöka hinna en runda innan jag åker hem till helgen då "duty calls" i Carlscrona" och det är dags att inta stationen än en gång :D Det blir blixtvisit i helgen och det kommer att gå i fullt tempo hela tiden. Känner att jag på söndag kväll kommer att vara rätt...ja...död.
Men ser fram emot lördag, då blir det restaurangbesök och senare Veronica Maggio- konsert! Yeah!

Och nu; Back to work! Tidig start imorgon..det blir(meningsbyggnad a´la Yoda)

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar