tisdag 8 november 2011

[Yada,yada,yada]

Sitter och försööööker läsa en begreppstext och vad göra jag, hamnar på bloggen;
Skärpning Anja!
Det bevisar hur intressant texten är...
Jag som såg fram emot svenskakursen! :´( med uppsatsskrivning, skönlitteraturläsning..osv. Men nejnej, ok vi startar med positioneringsorientering och språkspelet i klassrummet. Sist jag kollade så ska jag inte jobba i något klassrum. Jag ska väl fortfarande bli förskolepedagog? De har inga klassrum...än ;P
Jag hoppas på en förbättring snarast!

Drog igenom hela kroppen idag på gymmet - störtskönt! Hittade ett hopprep hängandes vid redskapen - det tog moi! skojskojskoj :)
Det var jag och pensionärerna där idag, blir att gå dit fler gånger innan lunch. Jag kunde välja och vraka bland maskiner och tyngder, det var som julafton ;)
Jag tog ett tidigt pass så jag skulle kunna börja jobba med skolarbetet och veta att träningen var avklarad..så den energin ska vara förbrukad...det är den inte! Jag vill iväg igen och springa som tusan!
Får se om det blir en runda ut i kylan lite senare, uh och snart är det dags att börja vinterjogga - myyyys!

Vinterjogg!!
Varför har man en tendens att alltid putta undan det som SKA göras till sista stunden? Eller, ja, jag har det..

En slapp fis
Nej, fokus på texten nu!
//Anya

2 kommentarer:

  1. Oj! Jag är precis lika dan när det gäller att skjuta undan, men börjar se en förbättring där :) Men den där svenskakursen lät inte jätteuppmuntrande :) men jag vet att du klarar det galant! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Ebba! Ja man tar sig igenom det också :) Men kanske är det bäst för oss som skjuter upp att vi just skjuter upp, för vi gör ett så himla mycket bättre arbete under press?! :D Ha det underbart! Kram

    SvaraRadera