tisdag 29 november 2011

[Kräftstjärtar och diskokulor]

Har precis slängt i mig en kycklingtallrik som heter duga, fan så hungrig jag var efter kvällens träning. Det blev 45 minuter på cross - 700 kcal. Thats the spirit*

Idag har vi avslutat 2/3 av de seminarierna vi har denna veckan. Bara ett kvar nu, det ska vi förbereda imorgon med tidigt grupparbete. Tog mig en lunch med min kära mor som var här på viktigt projektmöte :D Det var kul att det är någon hemifrån som känner för att komma och hälsa på lite då och då iaf :) Det är ju inte särskilt långt att åka guys....

Vi åt iaf på fyra kök - jag tog västerbottens
räk och kräftpasta, s-tans god! säger jag.
Mamma tog biff, se så nöjd hon blev! <3


Sen var jag tvungen att cykla till skolan och redovisa, shoppoholic här bredvid stack tydligen vidare och handlade kläder på NewYorker..utan mig :P




Ska låta det regna bilder från helgen:


Titta till höger och upptäck en pudding :)



Brasmys hos päronen på fredagskvällen!
                                          
                                                       Sen var det 'workface on' resten av helgen!

Hamnade på ClaesO med Anna för att köpa en julgransfot till vår hospitalgran så blev mycket fin, vi sågade foten och klädde den alldeles själva! Iaf där köpte jag också en miniljusstake till mitt fönster och ett fusknintendo med 100 småspel i...ja jag var tvungen, de riktiga är för dyra :P
Isn´t it adorable?!
Så här blev granen!
 


Resten av kvällen ska jag spendera i Jonnas fotölj och titta på fjärde Starwarsfilmen! Får se om jag orkar läsa lite ur min bok innan John Blund kommer, har inte så mycket kvar nu!


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar