tisdag 1 november 2011

[Sämre dagar har vi alla]

Idag är ingen bra dag för lilla mig..
Huvudet värker, kroppen är trött och jag har ont i magen :(
Försöker pigga upp mig eftersom vi har grupparbete idag som måste göras innan redovisningen imorgon, men hade hellre gått och dragit täcket över mig..
Men man får lov att ha sådana dagar, livet kan inte alltid vara tipptopp, det finns dalar och kullar och idag har jag hamnat i en dal..
Vet att vintertröttheten har börjat slå till, jag påverkas något otroligt. Den kommer alltid det vid den här tiden på året, sen håller den i sig till våren då ljuset är tillbaka. Jag är inte skapad för detta nordliga mörker - jag behöver ljus!
Jag försöker vara ute i friska luften och få så mycket av dagsljuset som möjligt men det är inte lätt när mörket kommer krypandes tidigt på eftermiddagen.
Nu väntar jag också besked angående mn matematiktenta, de som inte klarade sig skulle få besked innan onsdag,,gissa vad jag har ställt in mig på?..:S

Jag ser verkligen fram emot helgen då jag ska hem! Ska bli skönt! Maskerad/25års fest på lördag, jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska gå dit som än..men jag har mina idéer :)

Piggar upp mig med lite sköna bilder från Vimmerbys höstmarknad:

Välkommen!
Lotta på Bråkmakargatan

Världen är så liten

Mattisborgen!


Världen är så stor, så stor...

Starkast :)

Pippis hus
Småländsk gärdsgård


Värmande
Såklart, vad annars? :D
Vi fick en fin dag, lite mulet och kyligt men så ska det vara på en höstmarknad :)
Dags att ta tag i arbetet och göra en powerpoint!

[Mina tankar går idag också till en kompis som miste en släkting igår]

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar