söndag 11 september 2011

"Statt"ister är vi allihopa

Idag mår jag som jag förtjänar....väldans bra! :)

Igår gjorde jag(vi) det jag inte kunde nämna något om i fredags...det som det har varit tissel och tassel om, det som varit hemligstämplat ett tag nu, det som har fått oss att ljuga och blåneka..
Vi hade en överraskningshippa för Yessica som gått och gift sig i smyg, vilket gjorde att vi inte hade något annat val än att fixa ihop en möhippa i smyg. Hon anade ingenting...


Mrs Not a Clue!
Jag fick mina efterlängtade kräftor...

Förbannat gott!

Och Yessica fick svara på frågor...- Vad vet du om din karl egentligen? :)


Hur många tatueringar hade han nu? 6?...7?
Sen slog klockan 00.00 och alla askungarna behövde röra på benen..
Entrade Statts dansgolv och vi myntade ett nytt uttryck - stattister

Tack alla mina underbara, fina vänner för en jättelyckad kväll! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Idag när jag vaknade tittade jag över kanten på mitt täcke och funderat på att stiga upp eller inte, jag steg upp..cyklade och köpte frallefrulle och gick och la mig framför tv:n...inte många knop.
Försökte mig på bedriften att läsa i min bok.....vad kan jag säga, fler kapitel än så har jag ju läst i mina dar...vatten har det gått åt här hemma och det skyller jag på den långa cykelvägen hem inatt! Jäkla backe till att vara jobbig men ingen match mot mig ;P

Besiktningen av lilla Tafs gick sådär..öhh,.visste ju att det var några saker att fixa på den, så det blir ombesiktning om en månad...lite surt, men inget är gott nog åt lille Tafs!
Hade iaf en riktigt trevlig kille som ombesiktare, gav mig en massa tips som jag kunde göra med min bil. Ska nog besiktiga på en lördag fler gånger..inget folk, lugnt, stilla och skönt!

Föräldrarna kom hem från Skåneland för en stund sedan och mitt uppdrag som husvakt är nu officiellt över. Jag har packat min resväska....

...Och nu sitter jag då här och funderar på om jag är redo att köra tillbaka till Kalmar?

/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar