onsdag 28 september 2011

[Nu kom det...]

...Tagget

Lagom till när jag ska sova :P
Har gått och väntat hela kvällen på att det ska dyka upp..
och väntat, och väntat..
och nu kom det äntligen!
Nu vill jag bara få tentamen överstökat så jag kan åka hem och njuta av ledighet, eller ja, jobba lite också då ;)
Väskan är packad, hoppas på att inget är glömt och är det det, så är det säkert något viktigt...
Idag har Anna och jag shoppat en snabbis..
Sen shoppade vi lite till...nu har jag ett drawingpad och skisspennor :) sköön avkoppling  att göra samtidigt som man sitter framför tvn och slötittar..resultatet blev väl sådär, JAaa! Det var vääääldigt längesen som jag skissade senast....



Mitt humör har varit djävulskt dåligt de senaste dagarna! Har en bra anledning...och den är biologisk - say no more. Jag är iaf väldigt trött på att vara förbannad för det är så det känns - på allt, på mig själv! På ingenting! På oväsentligheter!
Get of!! enda meningen som jag kommer på passar in i denna situation.

So true, so true...
När det är som värst, man vet aldrig när, kalla mig surkärring - blir en liten påminnelseklocka då
Iaf! Tycker det blir värre och värre varje dag..Så...ta det absolut inte personligen ni som jag möter!

Ser fram emot morgondagen, en liten utflykt piggar säkert upp det hela. Just nu är det inte bra,,skulle behöva en boxsäck hos mig..
Anywhoooooo:
Mamma titta hit! (nyfiken?!!! :) <3

Mamma fyller ungdom - blott 56 år! Puss och grattis!


Detta får du i förskott, för jag är ju kvar hemma den 5:e :(

Nu ska jag ligga med Steven King och frossa i läskigheter tills jag släcker lampa, klockan ringer 07.00(hör och häpna,,och jag är ledig.)
Men jag vill hinna gå en power, duscha och ta en lugn frukost innan jag sätter mig vid tentan som öppnar kl 09.00 sharp..Då låser jag dörren - tar med mig frukt och böcker, går in i mig själv, och jag kommer inte ut förutom om det trycker på eller suger till i tarmen(som pappa så fint brukar uttrycka sig <3)

Hoppas iaf på en sådan här fin morgonpromenad imorgon också:
Sweet dreams!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar