tisdag 27 september 2011

[Vi ses på månen]

Idag har varit en ledig dag
En dag då jag har kunnat göra som jag vill
Inga förpliktelser och krav

Började dagen med en timmes powerwalk



Första morgonen med fingervantar på! Upptäckte ett litet hål på tummen...Men det gör mig ingenting, jag älskar när luften är frisk och jag börjar faktiskt gilla att hösten har kommit till stan :)

Morgonsol :)

Jobbade på grymt bra och jag gillar strongt att jag har hittat en väg som påminner om Rosenholmsnaturen, även om sträckan kanske inte är världens längsta så är iaf en liten bit av Rosenholm här hos mig :)
Hem och åt stadig frukost! Det är grymt gott när man har gått upp aptiten rejält.
Betalat lite räkningar och haft roligt idag.
Vid lunch var det dags för dagens träning nummer två - gymmet väntade.
Där blev det 20 minuter på löpband i intervall och stegring. Var uppe i 15 km/h som mest och då gav jag järnet men kände ändå att jag kunde ge lite till - man kan alltid ge lite till ;)
Romaskinen var nästa övning - den gav jag två hårda minutrar, var rätt trött i ryggen sen förra gången kände jag men jag gjorde allt jag kunde.
Gick över till tyngderna och jobbade med bröst, mage och armar idag. 3x20 på magmaskinen, 3x12 på bröstmaskinen och 3x15 på 7,5 kilos tyngderna(på varje arm)
Hem och äta..
Körde Anna till netonnet för hon skulle köpa sig en flashig tv! Jag är så sugen på att göra detsamma och vem vet, nästa vecka kanske det är min tur :P
måste ordna upp allt med hyresgästbytet i helgen när jag är hemma, det blir fullspäckade dagar då jag också har min jobbhelg och oktoberfestfirande med jobbet(väldans trevligt!) plus att jag ska få utlåtande på bilen om den har en chans att må bättre stackarn, vill inte att den ska vara sjuuk :(
Såå:
Jag längtar till torsdag men ändå inte...dels har vi tentamen som ska skrivas...men sen bär det hemåt!! Hoppas bilen rullar hela vägen...

Nu ska det göras fruktsallad med kesella/glass(neeej, inte bestämt mig för vilket...) och så blir det film i korridoren, mys*

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar