måndag 12 september 2011

Who wants to be a millionaire??]

Ja jag är svaret på den frågan..
Min bil är inte särskilt hel just nu..vilket jag fick veta på Mekonomen idag..med besked!
Jag ville ha ett kostnadsförslag - det jag fick var istället ett kostnadsslag ...i huvudet...
Det sänkte mitt humör ner till fotknölarna...och det har fortfarande inte stigit..

Det här är nackdelen med att vara student och att inte ha fast inkomst det grämer mig..

Därför är bloggen idag min klagomur...
Hej och hå, jag försöker vara full av glädje mest hela tiden men ibland måste man faktiskt få vara just tvärtom..

Förkylningen är jäkligt envis och hänger kvar, trots frisk luft så sänker den mitt humör, konditionen ja den lyser med sin frånvaro, jag kan inte träna som vanligt och hjärtklappningar har bott i mig idag..

Och mitt i allt mitt elände så har vi fältuppgift i skolan som ska tänkas ut och genomföras och jag har faktiskt ingen som helst lust till det! Nej usch, vilken svacka jag är inne i nu  :P

Imorgon är det enda skoldagen denna veckan..
Har hunnit med några trevliga saker idag ändå - det tackar jag mina fina korridorsroomies för :)
Vi shoppade "nya" gardiner till matrum och kök på Erikshjälpen och en löpare till tvrummet :)
Jag gillar att gå på second hand - fast det förstås - det luktar allt lite skumt...men vi gick därifrån med att ha gjort en god gärning!

Ska läsa ut det sista ur kurslitteraturen och försöka få lite sömn..

Ja ibland måste man få vara just tvärtom...

*godnatt

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar