tisdag 6 september 2011

Vitlöksattack!

Nej förkylningen är inte borta, den är här, den är stark och den verkar vara kvar för att stanna..permanent.

Igår stötte jag på gubben höst:


Han hälsar så gott och säger att han är här för att stanna....

Denna dag i korthet:
Sov jäkligt dåligt i natt, vaknade på rygg vid 03.00 av att jag inte kunde andas, drack ett glas vatten, tog en halstablett och la mig på sidan, blev lite bättre, somnade om, vaknade till och från. Drömde att jag försov mig...vilket jag inte hade gjort. Blev trött på hela grejen med att glo upp i taket, steg upp för att göra frukost. Gröt(lätt att få i sig när man inte kan svälja) och gott var det :)
Gick till skolan iaf och gav tamigfan 100%, vilket jag ska ha jäkligt mycket credit för! Vi var några fler som gav 100% och de andra var riktigt duktiga de också såklart :D Men jag tyckte riktigt synd om mig idag, Hostattacken(som jag höll inne pga av föreläsningen..) hjälpte inte ett dugg. Mina ögon började rinna, näsan började rinna och det stack som 1000 nålar i svaljet. *panik!
Vi blev klara efter 6 timmar..traskade hemåt..
- Mötte Jonna i köket, Oj, vad blek du ser ut!
Tackar för den komplimangen! :D HaH!
- Lagade och åt Korvgryta a´la Anya! My all time favorite* för tillfället

Med en jäkla massa vitlök!!

Mitt paket från Gymgrossisten har kommit idag!(ska inte börjar förrän jag är AyOkey)
De här ska ge mig massa extraenergi!
Skulle hämtas på Pressbyrån. Cyklade ner till Pressbyrån(bara det en bedrift)..fel Pressbyrå..skulle till Pressbyrån på andra sidan stan...
Men! Fick iväg födelsedagskortet till Grandmá iallafall :) 89år imorgon! Grattis mormor Majken!
Fick köpa ett extra frimärke och la det på lådan..kände något vått på fingret...någon hade snorloskat på lådluckan...Jag bjuder på den!!
Genom stan på kullersten och medvind sen fick jag mitt paket, genom stan på kullersten och motvind gjorde att jag hamnade på Baronens apotek - denna natten ska jag sova gott! Köpte:

Bafucin!

Är precis klar med renskrivning av vårt skolarbete.
Se om det blir Korridorshäng framför Idol ikväll också - diggade gårdagens ryssbidrag Europop haha störtskön!
Imorgon är det självstudie, vilket betyder sovmorgon och hemmahäng.
Ska ut i köket och göra mig en kopp te(kaffemaskinen har gått sönder!!!!)och en tallrik fil och flingor innan jag ger mig på en kvällspromme. Det blåser en del men som seglartös med seglargener så vet jag vilket håll vinden kommer från för att undvika motvind ;)

Trevlig Tisdag!

En trött Anja säger:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤OVER ´N OUT¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar