fredag 24 augusti 2012

[Brumbrum]

Dra på trissor! IPoden har börjat fungera! Han behövde bara lite återhämtning antar jag :D Lyckliga jag tänker därför fira detta med en löprunda i det gröna alldeles strax. Men först lite blogga,

Idag har jag skaffat motorcykel!

Nej inte riktigt, det är pappas... :D Vi åkte på en långtur genom Allatorps natur och hamnade på Rosenholms stora parkering...vad ska vi göra här? undrade jag under visiret..
- Vill du träna lite dragläge? skriker pappa tillbaka.
Så vi skiftade plats och jag gjorde tre superfina starter innan jag fick lite motorstopp, sen fick jag inte köra mer ;D Men det ingår när man ska lära sig nya maskiner! Så nu är jag mer än sugen på att skaffa mig en liten hoj! Synd att det är så himla dyrt :( Pappas är grymt tung för mig att hålla och jag vill inte hamna under den och bli en platt Anja. Så vi får väl se vad som sker..någon gång i framtiden kanske....kan ju inte vara svårare än cykel, eller?

Lite nytt och franskt...: Tal - Le Sens De La Vie

Ska en sväng till Kalmar i eftermiddag, tror att Carl-Jan följer med efter han har slutat jobba?
Nu är det ju kräftdags och jag är himla sugen på de små röda nypdjuren med lite rödvin till..japp, och jag vill gärna se en kräftskiva i min kristallkula...snart ;D

//Anya





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar