måndag 6 augusti 2012

[I kortaste laget]

Tror detta blir det kortaste inlägget i min bloggs historia. Energin har gått ur mig och jag sitter som i trans vid datorn och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den och gå och sova en stund...
Vaknade med huvudvärk i morse och regn ute så jag fuskade och tog bilen till jobb, jävligt skönt måste jag säga :)
Efter en intensiv jobbdag med mycket att göra så har jag endast en dag kvar innan jag äntligen får min "semester"(inte ens en vecka, men hey! Vem klagar?) Ska bli skönt med paus för jag är innerligt trött på folk i allmänhet just nu.
Löpningen igår gick toppen förresten! Faktiskt så bra att jag hade energi över efter 6.5 km terräng och gjorde 5 repetitioner i en mördarbacke efteråt ;D 
Det känns nu att man har varit uppe kl 6 och jag intar läge i soffan en stund innan jag hittar kraften till dagens springrunda.

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar