onsdag 8 augusti 2012

[So Good]

Första lediga dagen utav fem, är jag nöjd? oh ja  =)
Vaknade, tog en rask morgonpromenad i vår alltid så blåsiga håla (förlåt, storstad...;)
Hamnade på Gylles och köpte med frallefrulle hem, nomnom! Hade varit mer nomnom med marmelad, men hey! man kan inte få allt!
Cyklade sen ut till föräldrarna för att låna datorn(känner mig lite strandad när jag inte har internet hemma så jag kan se om jag fått några mail. Väntar på svar från VFU- samordnaren angående placering till höstens praktik..inget svar so far :/ Vill ha det klart för mig..

Igår jobbade jag till 20, skyndade mig hem för att hinna springa i skogen innan det blev mörkt..hann väl sisådär...antar att det klassas som mörkt när ugglor börjar hoa uppe i träden?`Jag var ensam på stigen, batteriet i ipoden dog och alla skuggor blev plötsligt potentiella mördare. Men jag skuttade på och intalade mig att jag springer fan så mycket snabbare än vad som än skulle hoppa ut ur buskarna. Skulle jag mot förmodan inte göra det så skulle jag förlita mig på min koordination och hoppa över stockar för att skaka av mig stalkern...annars bor mina föräldrar bara ett stenkast ifrån och de hade säkert öppnat dörren för sin dotter...

I eftermiddag hämtar Jonna mig för en tripp till "Calmare staudsfestivaligheter", jag ska kolla posten och att vattna blommor är ett måste(om de inte är döda) OCH! Jag ska gosa in mig med miss Jamare! Känns som, evigheter sedan! Undrar om hon kommer ihåg sin matte?
Åker tillbaka till Blekinge på fredag då det vankas Sail.
Är det sedan fint väder på lördag så blir det en dagstripp till Österlen och morbrors stuga i Mälarhusen!

Kollar bilder från Sommarfesten och blir lite nostalgisk, underbara människor! Vi lyckades ta ett kort med alla fyra syskon samlade - vilket inte händer särskilt ofta I must add, här är vi! (Äldst till yngst i åldersordning också) 



//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar