lördag 25 augusti 2012

[Go Go Dolly]

9 arbetstimmar gjorda - 9 timmar kvar!

Ibland lönar det sig att bo centralt..ibland inte.
Vaknade 02.00 inatt av en hund#¤#&% som stod och skällde som en gris mitt på stortorget och ingen som hade vett att säga till den heller verkade det som, hade lust att kasta något tungt på dem...sen ringde klockan 06.00 och jag var lagom pigg. :P 
Men dagen gick smidigt ändå och alla var så trevliga så, förrutom vi arbetskamrater emellan som kunde daska, kasta och annat skoj på varandra. Tur man är härdad!

Igår åkte jag t/r roadtrip till Kalmar med Marcus för att kika på Ikea och Mediamarkt. Hamnade som vanligt i massagestolen :) sen tittade jag på deras datorer och jämförde priser. Marcus köpte två flummiga cd:s för 19:-/st i fyndlådan, där all udda musik hamnar. Coolt att se om man hittar musik som kanske är asbra! tyckte han. En av dem var faktiskt "godkänd". Den andra var en blandning mellan blink 182 och Metallica - inte bra! Trots protest så tryckte han in den i handsfacket...Sen var vi dryga i bilen hela vägen hem med detta youtubeklipp som florerar just nu; - Nu känner jag mig liten..ja det göra jag ;)


Ikväll ska jag bort till bror med familj, dricka lite rosé och spela monopol =) Den här gången ska jag dra hem alla pengarna, Catching! 
Men först en lång cykeltur och rensa skallen! Har fått ännu mer information via mail inför skolstarten, både kursplaner, studiemål och pdf-filer på texter har delats ut :/ nu är det ingen återvändo, snart kickar, vad jag tror för mig kommer att bli, den mest intensiva terminen av alla in. To be continued...!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar