söndag 5 augusti 2012

[Running out of turbo]

Vaknade idag till en fin solig morgon med bra energi i kroppen och gårdagens var som bortblåst.
Cyklade tidigt till jobbet längst kajen, solen stod lågt och det var bleke på vattnet och inga människor hade än gett sig ut - lovely!
Dagen har runnit på bra sen dess och när jobbet var över så fick jag cykla som en galning hem med min arbetskamrat D som gärna lägger i sexans växel...jag har fyra växlar på min cykel..
Har nu också lyckats byta pass så jag kan gå på Leas dop den 19:e =) Hurray!
Kom på att jag inte har gett ut några sköna toner på ett tag så jag tycker allt det är dags för det! Nog dags att byta ut låtarna i ipoden också snart...



Icona Pop (Grym att terrängspringa till!! ;) Min absoluta favvo just nu - Sån inställning ska man ha mer ofta: I don´t care!
Lite mer nice and easy:

Katy Perry - Wide awake
Ben Hartley - Little Notes (Den här har jag letat efter ett tag - underbart sound!)
AWOLNATION - Sail (väldigt udda låt men skönt gung, den växer på dig)
Simple Plan feat. Sean Paul - Summer Paradise(Tips från Hanna)

Två dagars jobb kvar sen har jag fem dagars ledigt, frågan är om jag fixar att klämma in både Kalmar, Österlen och Sailet? Förmodligen inte :P Kalmar måste jag till iaf för att kolla post och lilla miss Jamare(som säkert mår superbra med bästa dagmamman till hjälp!)
Ska försöka mig på lite terränglöpning om en stund(det var inte igår!) Svimmar jag så svimmar jag :D
Idag är första dagen utan godsaker - jajemen! Tycker jag har slappat till mig vad gäller träning och har väntat lääänge på att självdiciplinen och suget ska infinna sig och vara på topp, så nu kör vi! Skriver jag det här så vet jag att jag har ögon på mig, vilket gör det lättare att hålla mig till planerna ;)


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar